چهارشنبه ۳۰ آبان
وقتي مادرم مرا به دنيا آورد شعری از مدینه ولی زاده جوشقان
از دفتر راز زمین نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۰۴:۱۷ شماره ثبت ۴۲۹۰
بازدید : ۸۸۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
من از شرقي ترين قبيله ي زمين آمده ام
هنگام تولدم هي هي چوپانان بلند بود
و ميش هاي گله پر شير
وقتي مادرم مرا به دنيا آورد
پزوانه ها با ني لبك چوپانان
به دور گل مي چرخيدند
آواي عشق از دل شقايق ها بلند
و انعكاس آن درقله ي كوهها مي پيچيد
كشتزارها ي سبز سر زمينم
ازشادي همراه نسيم مي رقصيدند
ومن با صداقتي هر چه تمامتر
بي خبر ازچپاولها
به شوق آزادي
قدم به جهاني بزرگ
و ناشناخته گذاشتم
مدينه ولي زاده جوشقان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.