سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 15 مهر 1403
    3 ربيع الثاني 1446
      Sunday 6 Oct 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۵ مهر

        tanhaee

        شعری از

        متولیان

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۴۲۸۹۴
          بازدید : ۴۱۷   |    نظرات : ۲۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر متولیان
        آخرین اشعار ناب متولیان

        دلم گرمه به اينکه تو اينجايی
        ولی پيش من با خودت تنهايی
        قدم ميزنی هر دفه با يکی
        با فکرت قدم ميزنم هر جايی
        تويی قاتل آرزوهام ولی
        هنوزم تويی آخرين دلخوشی
        کنارم ميخوامت واسه زندگی
        ولی خواسته هامو داری می کشی
        عجيبه برام حسای امروزم
        چطور از پس تنهاييم بر بيام
        تو با من بدی من با دنيا بدم
        تورم با تموم بدی هات ميخوام
        همه آدمايی که دورم بودو
        واسه خاطرت جا گذاشتم عقب
        نجاتم بده غرق تنهایی ام
        شريکی تو اين انتخابه غلط
        يه جاده درست رو به روی منه
        يه حسی نميخواد ازت بگذرم
        دلم تنگه واسه صدا کردنت
        ولی اسمتو حق ندارم بگم
        يه وقتا ميگم صاحبه تو منم
        يه وقتا ميگم عشقتو پس بدم
        دلم تنگه و ممنوعه ديدنت
        نميشه بهونه بگيرم واست
        همه آدمايی که دورم بودو
        واسه خاطرت جا گذاشتم عقب
        نجاتم بده غرقه تنهايی ام
        شريکی تو اين انتخاب غلط
        يه جاده درست روبه روی منه
        يه حسی نميخواد ازت بگذرم
        دلم تنگه واسه صدا کردنت
        ولی اسمتو حق ندارم بگم
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2