شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یادیار
نام ترانه: قسمت ما زخوب وبد همین بود
تقدیم به: ط-س( طوبی)
**
برو خدا به همرات
دعای من به چشمات
دعای نیمه شب هام
بدرقه ی قدم هات
**
هر طور که بودم برات
گفتی برام تو حرفات
از بدو خوبم بگذار
بگذار بمونم باهات
**
گریه با چشم - نمی کنم
هق هق توی سینه میکنم
گریه شگون نداره پشت سر مسافر
گریه برات من توی سینه میکنم
**
منو ببخش وبگذر
از من خسته بگذر
میدونم دل پریشی
از من پریش بگذر
**
برو و من منتظرت می مونم
منتظر ه برگشتن ت میمونم
برو من چشم برات میمونم
چشم براه چشمهات میمونمم
**
قسمت ما هم -زعشق چنین بود
آخر کار ما- این سرنوشت بود
قسمت ما زخوب وبد همین بود
آخر کارما چرا - چنین بود
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات:سرایش94/9/16- بدیه- ناتمام- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.