چهارشنبه ۱۶ آبان
گوشه نشینی شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۴۲۷۵۰
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
بعد از تو دگر کار منم گوشه نشینی است
عشق تو دروغ است هوس هست و زمینی است
بردی تو دلم محض خدا حفظ کن آنرا
از دست میانداز که آن کاسه ی چینی است
خط تو موازی شده با خط عبورم
دیدار دو این شاید در اینه بینی است
خواهم که نگویم غزل تلخ ، ولی کام
کرده است خدا حافظی با هر چه شیرینی است
بهتر که در این کنج قفس باز نشینم
تا دور زمان درهم و اوضاع چنینی است
گلها همه بر سنگ مزارند در امروز
حلوای شکر در سر هر کوچه به سینی است
از هر طرفی هجمه بیداد فراوان
آهم ز یسار است و غم و غصه یمینی است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.