جمعه ۲ آذر
زخمه بر گيتار (زلال) شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ ۰۶:۴۰ شماره ثبت ۴۲۷۴
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
[color=#800080][center][img]http://www.uploadtak.com/images/sce2xzob0ij3j8mjstv.jpg[/img]
************************************
گل كاشتند
من را غلط پنداشتند
چون كوفيان هرگز نباشم در ريا
يا همچو آن هايي كه تنها يار ِ خود بگذاشتند
من با توام در هر كجا در هر مكان مرگم بشارت ده اگر
ديدي مرا ياور شدم بر خوش دلان آن ها كه شايد نقشه هايي داشتند
يك زخمه بر گيتار ِ اين قلبم بزن تا كوك گردد سيم ِ آن
عشقت به جان ِ نابيان بر سينه شان بنگاشتند
هرگز نشد ويران به شبنم منزلي
وهمي كه مي انگاشتند
انباشتند
[/center][/color]
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.