جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
وفادارترین سربازها
کبریت های یک قوطی هستند
که در کنار یکدیگر
شعار یکی برای همه،همه برای یکی را
در عمل به اثبات رسانند
...........................................................................
این پاندول
لحظه به لحظه مرا به مرگ نزدیک می کند
سنجاقکی آویزانم
بر تار عنکبوتی
............................................................................
سند از این محکمه پسندتر!
از وقتی که
بر تو انگشت نهادم
مدرک جرم من شدی
....................................................................
صدای خش خش برگ ها
هم زیر گام ها
هم در گلوی
...............................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.