شنبه ۲۶ آبان
من همچنان همان پسرک عاشق پیشه ی تو ام... شعری از علی حاتمیان
از دفتر کلمات سیاه من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ۲۳:۲۴ شماره ثبت ۴۲۵۲۰
بازدید : ۴۷۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
سکوت شب
تکرار ثانیه ها
یک نفر، یک پسر
زندان اتاق
رگبار دلهره های پی در پی
و یادی که از یادم پاک نمی شود...
به کجای این دنیا رها شوم که یادت قلبم را رها کند؟!
چه خارق العاده است یادی که ظاهرا ابدی گشته است!
و چه دردناک است همان یاد، که افکارم را به مسلخ کشیده است...!
ثابت بکن نوری بر دلم خواهد تابید؛
ثابت میکنم دلم با نور تو جان خواهد گرفت...
به درگاه خستگی هایم نظر کن،
من همچنان همان پسرک عاشق پیشه ی تو ام...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.