جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
به پاک ترين احساس عالم مي خندي!؟
آري بخند
من مي روم
بعد من ،ديگر عاشقي نخواهد آمد
بعد من
در حسرت مهرباني هايم مي ماني
و باز مي دانم که مي خندي
اما براي تنهايي هايت
با پشيماني...
_______________________________________________________________
هيس!
لطفا کمي آرام
صداي خيال نفسهايت را مي گويم
ديوانه در گوش احساسم حرف مي زند
دير وقت است
بگذار بخوابم...
_______________________________________________________________
گفتم که شايد باران ببارد
نگفتم که آسمان مال من است!
گفتم که شايد
روزي ،روي نقطه اي از عشق بايستم
و آنجا تو نباشي
گفتم شايد!
نگفتم که به اين زودي...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.