يکشنبه ۲۷ آبان
پگاه شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۴۲۳۵۴
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
مولا بیا و این شب هجران٬ پگاه باش
نوری به چشم منتظر رو سیاه باش
شبها همه بلند و چو شب ٬ روزها سیاه
در ظلمت مداوم ما همچو ماه باش
از چاله جستهایم و به چاهی فتادهایم
پایان این سقوط به قعر گناه باش
از جهد جاهلان شده بنبست این مسیر
تنها سوار فاتح این کوره راه باش
دیگر نمانده مأمن امنی در این جهان
آواره گشته ایم ٬ بیا سر پناه باش
زقّوم ظلم گشته تنومند و پر ثمر
همچون تبر به قامت این بدگیاه باش
شیطان مراد و مقصد و مردم مرید وی
تو ٬ مایه ی وصال بشر با اله باش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.