جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا کاشی پور محمدی
آخرین اشعار ناب علیرضا کاشی پور محمدی
|
بر فرجام ِ عصر ِ خویش
ناز ِ ابلیس می کشیم
لکاته های شهر
در جوش ِ خورشیدهای هرزه
خواب ِ سایه می بینند
و نگاه ها
به بدرقه ی شرم
آستین بالا زده اند
سفت بچسب کلاهت را
که به برکت ِ طراحان ِ لاشی
تباهی
همه ی گزینه هایش را
روی ِ میز ِ فردا
حراج کرده است .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.