جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﺴﺖ ﻭﻏﺰﻟﺨﻮﺍﻥ ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ
ﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﻝ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮔﺮﯾﺰﺍﻥ ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ... ؟
ﻣﻌﺘﺎﺩ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺷﺪﻩ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﯼ ﮐﻮﭼﻪ
ﺑﯽ ﻭﺍﻫﻤﻪ ﭼﻮﻥ ﮔﺮﮒ ﺑﯿﺎﺑﺎﻥ، ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ...؟
ﺩﻟﺘﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺷﺎﻋﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﻣﻦ
ﺩﺭ ﺣﻠﻘﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺳﺮﺍﯾﺎﻥ ! ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ...؟
ﻫﺮﺷﺐ ﭘﯽ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﺁﺷﻔﺘﻪ ﯼ ﺧﻮﺍﺑﻢ
ﺍﯼ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ، ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ...؟
ﺑﺮﮔﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺪﻧﺎﻡ ﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ
ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺩﻝ ﻭ ﺁﻓﺖ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ...؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.