چهارشنبه ۱۶ آبان
زلف سیاه شعری از سید ابراهیم حسین نژاد
از دفتر کشکول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ۰۱:۰۹ شماره ثبت ۴۲۱۰۰
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید ابراهیم حسین نژاد
آخرین اشعار ناب سید ابراهیم حسین نژاد
|
به سبزه زارچه رو می کنم سیاه زند
هرآن مکان که نباشی بسان زندان است
مرا چو لیله قدر است زلف پر پیچد
ثواب آنکه هزار است این هزاران است
نمیشود که نبینم همیشه در خوابت
چه کرده ای به دل زار منکه اینسان است
کمان ابروی تو تیر غمزه کرد رها
نشسته بر دل این بینوای حیران است
بزن به خال دلم تا دلت شود راحت
برای اینکه دگر عمر من به پایان است
کمند عشق تو محکم شده است بر پایم
اسیر خویش نموده است وه چه در بان است
رها نمی شوم از این کمند تا میرم
خودت بیاو رهایم نما که احسان است
حسین نژاد قیر فارس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حسین نژاد قیر فارس