شنبه ۳ آذر
خوشیم شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۴۱۹۲
بازدید : ۱۱۸۹ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
(یک جو غم ایام نداریم و خوشیم گه چاشت ،گهی شام نداریم وخوشیم
چون پخته به ما می رسد از عالم غیب از کس طمع خام نداریم و خوشیم)
ما را به بهشت وعده حتمی دادند میلی به سر بام نداریم و خوشیم
زین رو که شهیدان به جهان جاویدند پس جمله ناکام نداریم و خوشیم
ماشین قشنگ ، برج بلند با جکوزی از مال حرام وام نداریم و خوشیم
بیچاره خلائق به جهان محتاجند اندر طلب ابرام نداریم و خوشیم
برخی به گدائی خدا می نازند ما دیده به اکرام نداریم و خوشیم
من از آن عاشقان خسته جانم ندارد تاب خنجر استخوانم بسی زخم از عدو خوردم به میدان ولی پژمرده از زخم زبانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.