جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه جهانباز نژاد
آخرین اشعار ناب فاطمه جهانباز نژاد
|
سبحان ربي الـ .. دَم گرمش سوار من
آدم شده ست خوشهي گندم كنار من
هفت آسمان پياده شدم رمي جمره را
تاوان نویس سيب لبت شد ويار من
...
فاطمه جهانبازنژاد -کتاب زمزمههاي شب يلدا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.