جمعه ۲ آذر
\\ آیا سزای من این بود؟!!! شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر غمنامه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۴۱۴۳
بازدید : ۹۶۴ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
[right][center]
شمع ها آیینه می شوند
وقتی غم شعله بر اندام
در تاریک ترین لحظه ها
از درون مي سوزاند...
بسترهای آرزو ها سوخته
برجهای خیال فرو ریخته
در ویرانهای شب
جغد های شوم چه خوش می رقصند...
کور می شوند تمامی چشمان دلم
دیگر چه فرق می کند
شب یا روز پیمودنم
ریخته بر زمین خواسته ها
برگهای زرد احساسم
من با قدمهای ترید
در خُرد شدنم
فریادي را می شنوم
اومي گويد:
\" آیا سزای من این بود؟!!! \"
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر غمنامه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.