دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلـمپُرزِخـونچـونشقـــــایقشده
فقطبهـــــرِدلـــــدارشعـاشقشـده
چــونـامــش بیــــــــاید٬بلــــــرزددلــم
مــــــَـنی که ازاودائمــــــــــاًغــافــــــلـم
چـــــــه آرامـــــشی داده بَـرزنــدگی
وجـــودشبُوَدعشـقوســرزندگی
بـــُـوَدمِهـــــرِاودرکلامــــش عیـــــــان
چودریاوهمچـــونفضـــــابیکـران
تبوتابِایندلهمــهْبهــــرِاوست
کنارشچـوهســتمبرایمنکوست
اگــــرچــــه بُــــوَدمــــرگ حــقِّ همـــــه
ولـــــی دارم از بعـــــــدِ آن واهمــــه
همهْفکــــروذکــــرمبهشبهـاشـده
چـــــــــرا٬ مــرگ پـایـانِ دنیــــــاشـده
همــهترسِحـــــــامیزِدوریِاوست
تمـــامیِ افـــکارِمن ســــویِ اوست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.