يکشنبه ۲۷ آبان
عزیمت خونین شعری از محراب همتی(پرواز)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۲:۳۶ شماره ثبت ۴۱۱۳۸
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر محراب همتی(پرواز)
آخرین اشعار ناب محراب همتی(پرواز)
|
عزیمت خونین
مردم مردم
آرزوهای مقدس
سینه سینه
شوقِ شیفتگی دلدادگی
ملت ملت
آغوش ِ چشم انتظارِ
بازگشت ...
و
ناگهان
منا منا "خون"
پیکر پیکر
عزیمت ِ خونین
و "لَبَّیک"
تا
پیشگاه ِ دِنج ِخدا
از
خیابان ِ غریبانگی
در
تشنگیِ تابوت
از سفاهت ِ
تدبیر ظالمانه ی
کورمنشی ،
جهالت ِ کور ِ
تعصب ِ همچنان ،
بادیه نشین ...
و
ملت ملت
نگرانیِ انتظار
ایران ایران
سوز ِ سوک واری ...
مردم مردم
شکیبایی ،
خویشتن داری ...
برابر ِ
نابرابری ِ نابرادری ،
ناخلفی ،
ناپایمردی ،
کور فهمی ...
ملت ملت
بغضِ صلابت
از "پای مالین"
گوشه های
جگر ِ خونین
آه
ملت ملت
فرزندان ِ خوابیده
در
تشنگی ِتابوت ِ
غریبانگی
از شقاوت ِ
همچنان ِ بدوی ِ
بادیه نشین ...
آه
فرزند فرزند
پیکر ِ پاک
بر دوش ِ
مردم مردم
"تشییع"
مردم مردم
داغِ بر جانِ جگر
نشسته ،
"خون های"
به ناحق ریخته ...
آه
ملت ملت
فریادِ خاموش ِ "روشن"
فریاد فریاد
"مَردُم "؛
مردم مردم
"بهت ِ حیرت"
برابر ِ دهکده ی
"جهانی مدعی ِ نامتمدن"
"پرسش "
"پرسش"
"مَردُم "...
آه
ملت ملت
به ناحق ریخته های
"خون"
ملت ملت ...
فرزند فرزند ...
پیکر پیکر ...
تقدیم به بزرگواری ِ "ایران ایران " شکیبایی و صلابت
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانو
خوش اومدین
سپاس از بزرگواری تون | |
|
درود زیبا سرودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احسنت