دوشنبه ۲۸ آبان
علی برترازهمه شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۴۰۹۹۹
بازدید : ۵۴۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
درغــدیــــرِخـُـم مقـــــرّرشـدتمــــام
رهبـری تقـدیمِ حیــدرشـدتمـــام
پیـــروی واجب بنــابرحُکمِ حق
ازعــــلی بعـدازپیمبــرشـــدتمـــــام
تاجِ زیبـــــایِ امــامت زین سبب
غرقِ نورودُرّ وگـــوهرشــدتمــام
باولایت دینِ حق تکمیــل شــــد
شــادمان دنیــاسراسرشـدتمـــام
آن زمـــــان که شــــاهِ کُلِ عالمیـن
همـسرِزهــــــــرایِ اطهـرشدتمــــام
باچنیــــن امـــــــری زِدرگاهِ خــــــدا
ریشه هایِ دین تنـــاورشدتمــام
گفت پیغمبــرکه بعــدازمن علی
برشمــــامــولاوسَــروَرشــدتمــــــام
زان دَمیشدشـاهِ دینمولاعلی
جـای پیغمبربه بســـترشــــدتمـام
پهلـــــوان بسیــــــاربـــــود٬امّاعـــلی
فــــاتـحِ بـارویِ خیــبرشــــدتمــــــام
ازرُخِ پُـرنــــــــور وایمـــــــــــــانِ دلـش
عــالَـمِ هســتی مُنـــَـورشــــدتمـــــــام
چونگِلشراحضرتِحقمیسرشت
ازتمـــــــامِ خَـلـق بـرتــرشـــــدتمـــــــام
گـوشکُنحــامیکهدرکُلِجهـــــان
مذهـبِ شیــعه نکـــــوترشـدتمــــام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.