جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
این روزها
باران باید به چشمهایم
حساب پس بدهد !
هرچه سهمش بود
من باریدم . . .
2.
من
اگر مرد بودم
بی شک ، پیمبر می شدم
حسرت ِ چشمان ِ تو
بی پرده یعقوبم کند !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به بسیار زیبا