سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        ادیب

        شعری از

        عباس یزدی (طوفان)

        از دفتر طوفان نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۱۶ شماره ثبت ۴۰۶۷
          بازدید : ۱۷۵۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
        آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)


        لغزش از جاهل سزد ، اصلاح آن کار ادیـب
        سنگی افتاده به چـــه علمش دوا هست نی نهیب

        هرکـســی را شـیـوه ای اندر سرشتش داده انـد
        کار طوفان همچـو رعد است موعظه کار خطیب

        چون که طوفان حوادث سینه را صد پاره کرد
        آتـــشین کرده درونــــم کــی؟ نــشیند این لهیب

        پست و بالای زمانه امتحانی بهر ماست
        ای که اینک در فرازی می رسد وقت نشیب

        این لـگد مال خسان روزی عزیزان بوده اند
        آنچه بودم در هراسش عاقبت آن شد نصیب

        بـاورم بود این کــه روزی چیره گـردد عـاشقی
        ای دریــغ از هـجر یـاران چیره شد کار فریـب

        گر چه مایوس از نـجاتـــم می کنم فریاد خود
        آب از سر رفتـــه را حـــالا وجب یا که جریب

        خار چـون غالب شود خوارش شود هر لالـه ای
        دورهً مکر و فریـب آمـد هنر گشـــته غریب

        چون ادیبان کیسه دوزند بهر دنیای دغـل
        تـــرسم آخر حل نگردد کـار من با این حســیب

        نوح را طوفان نسیم است روح گر طوفان کند
        بهر (طوفان) این زمان مهدی بود تنها طـبیب
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سیاوش اسفندیاری
        سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ۰۶:۵۸
        بسیار بسیار عالی
        احسنت
        مرحبا خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        جناب یزدی تبریک بابت خلق این اثر زیبا.......مانا باشید
        روح اله سرداری
        سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ۰۵:۰۵
        خندانک خندانک احسنت خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0