جمعه ۱۱ آبان
بیقراری شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۴۰۲۵۱
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۷۱
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻏﺰﻟﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﺸﻖ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ
ﺑﻪ ﺗﻮ ﯾﺎﺭ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﻮﺭ ﺩﯾﺪﮔﺎﻧﻢ
ﻣﻦ ﺑﯽ ﭘﻨﺎﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﻪ ﺷﺐ ﺩﺭ ﺍﻟﺘﻬﺎﺑﻢ
ﻭﺍﺳﯿﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﺐ ﻭﺗﺎﺏ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻢ
ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﺑﯿﮑﺴﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺭﻓﺘﯽ
ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﺎﻧﺶ ﮐﻪ ﺑﺮﯾﺪﻩ ﺍﺯ ﺟﻬﺎﻧﻢ
ﺷﺪﻩ ﺷﻬﺮ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺣﺎﻻ ﻗﻔﺴﯽ ﺳﯿﺎﻩ ﻭ ﻣﺒﻬﻢ
ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺘﯽ ﻭ ﺗﭙﯿﺪﻩ ﺍﺳﻤﺎﻧﻢ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﻧﺒﻮﺩﯼ ﺳﻔﺮﯼ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻩ ﺭﻓﺘﯽ
ﺯﺩﯼ ﺍﺗﺶ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺘﻮﻥ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﻢ
ﻧﻔﺴﻢ !ﺑﮕﻮ ﮐﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﻣﺸﺐ
ﺷﺪﻩ ﺗﻨﮓ ﻭﺑﯿﻘﺮﺍﺭﺕ ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﯿﻨﺸﺎﻧﻢ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.