ميكني عشوه گري تا كه دل از ما ببري
هر چه داريم و نداريم به يغما ببري
بخورد توي سرم عشق و غزل سر مستي
زهر مار است شرابي كه تو بالا ببري
تم روباهي تو بر همه كس گشته عيان
حيفه در ناب تو هم شهرت ليلا ببري
مرگ بر من و به اين سادگيم باد همين
تاب مجنون شدنم نيست به صحرا ببري
رفته اي خيمه به ماواي منافق زده اي
به خيالت همه جا حرمت اينجا ببري
واژه ميگفت تو الحق به ريا استادي
ميتواني عقل يك قوم تو تنها ببري
هوالحي
مجلس ترحيم عشق
با كمال تاسف و تئاثر درگذشت نابهنگام جوان ناكام مرحوم
عشق وفازاده را به اطلاع دوستان و دشمنان عزيز ميرساند .
(در اثر سانحه تصادف با ماشين كينه كه بار نفرت حمل مي نموده )
زنده ياد عشق وفازاده
ب
پدر بزرگ : وامق و عذرا – ليلي و قيس – ژوليت و هملت ...
همسر گرامي : حاج معشوق تنهايي –
داماد گرامي : مرحوم بيوفا زاده اصل – بي تو نفرين زاده -
كربلايي تنها توهم زاده اصل
به اطلاع دوستان و دشمنان گرامي ميرساند مجلس
ترحيم اين مرحوم راس ساعت صفر
درجه فارنهايت به وقت گرنويچ يا همان پنج عصر خودمان
كه به دليل بي خانماني مرحوم مجلس ايشان در منزل
فرزند ايشان واقع در كوه بيستون در كرمانشاه برگزار خواهد
شد ...
ضمنا مجلس زنانه همزمان در منزل شيرين واقع است.
خانواده هاي : حاج سيد فكري – عجم – الاله – تينا –
ناصري – سپيده صبح – استكي غلامي – اميري – ام دي –
رنجبران – حاجي كمالي – پاپي – دولتي – ايت الهي –نيك
نام –ملودي –باقر رمزي-ميرك آبادي – طالب زاده – رفوگر
–شجاعي قمري فتيده – مهرابي و بزرگان و ريش سفيدان
محله ناب
ضمنا هزينه مراسم ايشان به ساخت ارامگاه شمس اهدا شد.