جمعه ۲ آذر
تو همانی شعری از مهدی صادقی مود
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۴۰۰۸۹
بازدید : ۵۴۳ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی صادقی مود
|
به تنِ خسته ی یک عابر بی راهه ی شب
که کف نشئه ی توست
تو همان تریاکی ، که به رنجوریِ تن تسکینی.
تو همان قاقایی ، عشقِ یک بچه ی شش هفت ساله
که تو را میخواهد
و چقدر شیرینی
تویی یک جعبه مداد رنگی ، که سه رنگی ! آری
سبز و یکرنگی و سرخ
بروی حاشیه ی دفترِ شطرنجیِ ایامِ غمم
زیوری ، تزیینی!
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب رفیعی عزیز ممنونم | |
|
سلام جناب رفیعی راد عزیز ممنونم | |
|
سلام عزیز گرانقدر جناب دژاگه ممنونم بزرگوارید | |
|
سلام جناب نوری گرانقدر ممنونم | |
|
سلام جناب عباسی مقدم گرانقدر ممنونم | |
|
سلام خانم غضنفری ممنونم | |
|
سلام جناب کریمی عزیز زیباقلم بزرگوارید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا سروده اید
موفق وپیروز باشید