پنجشنبه ۲۴ آبان
سپیدهای کوتاه شعری از زهرا حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۶:۴۰ شماره ثبت ۴۰۰۵۱
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسینی
|
خودم را در اتاق فراموشی ها قرنطینه کرده ام
مبادا یاد تو وارد شود و درد مرا دوباره تازه کند.
****************************************
من چشم به راه یک آمدنم
یک آمدن که هرگز رفتنی در پس آن نباشد....
*************************************
شعر را چه به وزن و قافیه آن هنگام که تو میان آنی.
~~~~~~~~~~~~
تو زیباترین اتفاقی که در زندگی من افتادی.
~~~~~~~~~~~~
خودم را با رویای با تو بودن فریب میدم وگرنه من کجا؟ با تو بودن کجا؟
~~~~~~~~~~~~
سرخی گونه هایم از سردی هوا نیست، تو چه میدانی تو را که میبینم چه بیقرار میشوم.
~~~~~~~~~~~~
از خودم شرمسارم که به نگاهی عهد خود از یاد بردم.
~~~~~~~~~~~~
چند دقیقه سکوت برای آرامش من!
سالهاست که مرده ام!
~~~~~~~~~~~~
امشب به یاد تو مست مستم، بی آنکه پیکی نوشیده باشم
درود بر دوستان نهایت خوبم
میلاد با سعادت ضامن اهو امام رضا علیه السلام را تبریک میگم.
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.