پنجشنبه ۲۴ آبان
غم ندارم شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ۰۲:۲۳ شماره ثبت ۳۹۶۸
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
من از تبداری خود غم ندارم گلایه هرگز از عالم ندارم
تمام زندگی خرج فنا شد من اما جز نگارم کم ندارم
برایم زندگی باشد پشیزی که مهرش بر سر و قلبم ندارم
شده وقتم اگر وقف رفیقان به گردم جز دو تا آدم ندارم
بود دنیا سرای پوچ و فانی برای هیچ و پوچ ماتم ندارم شما انبارها را پر نمایید که من سهمی از آن یک نم ندارم
چو در روز پسین گفتند چه داری من از بار گنه قد خم ندارم
خدارا شکر در این طوفان غمها به جز یادش دگر همدم ندارم
اگر در جبهه کردم جانفشانی به بنیاد شما پرچم ندارم
اگر حقی طلب کردم ز دنیا بود حجت تمام ماتم ندارم
خدارا چونکه مطلق می شناسم تواضع نزد چون حاتم ندارم
به قلب من فقط یاد خدا هست به کیسه من دوتا با هم ندارم
ز طوفانی که در قلبم نهفتی قرار و راحتی یک دم ندارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.