يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
دنیا که آبستن هوس باشد
درهرگوشه ی شهر
یک روسپی متولد می شود!!
بیچاره فقرا
که دیوارشان
همیشه خیلی کوتاه است!!
************
فقر بهانه ی خوبی نیست
وقتی دستان عشق
آلوده به شهوت می شود!!
سیب های سرخ
همیشه اشتها برانگیزند!!
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود به بانو عجم شاعر گرانقدر
با احترام : هاشم توکلی