دوشنبه ۲۸ آبان
بزمِ اَلَست شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۳۹۵۹۴
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دوستان پیمانه افتــادوشکست
برزمینمی،جــــایِکامِمننشست
روزشدشـــــــــامِ سیه،ازبهــــــــــرِمن
ازدلممِهـــــــرِمیومسـتی،گسست
بوده ام یکعُمـر،لبـــــــــریزِگنــــــــــاه
نامِ حق آمد،شـــدم یکتــــاپرست
بارالهـــــا،تـوبه ام راکُن قبـــــــــــول
خـــانه یِ دل رابســـــازم،نیک پی
چونکهویراناستدل،ازپایبست
شُـــکرِایـــــــــزد،یافتم انســــــــــانیت
جـانم ازاعمــــــالِشیطانیبِرَست
یاریم کُن ای خــــــدایِ مهــــــــربان
تاکُنَم خـــــالی،سَـــرازافــکارِپَست
دردلم،تنهـــــــــاولایِ احمـــــــداست
منتظــــــــــر،تـاوقــــتِ دیــــــــــدارِگُلَم
آیـداوکه،بیــــــــرقی،داردبهدسـت
پُرشدهجــــانم زِمِهــــروعشـــــقِ او
گشتهامازنامِمهـدی،مستِمست
انتـــــظارم هســـــت،دیــــــــــدارِولــی
صـاحبِجـــــانمبُوَد،نهســــرپرست
نیستیکتــــائیبهغیــــرازذاتِحق
ازازل تابینهــــــــایت،بـــــودوهست
حال گــو،قالـــوبلی،حـــــــامی زِدل
تـاکه بنشینی درآن بــــــزمِ اَلَســت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.