يکشنبه ۲۷ آبان
بوسه نم ناک می خواهم ! شعری از ش سپیده ی صبح
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۳۹۳۲۵
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب ش سپیده ی صبح
|
بوسه نمناکی نمیکنی ما را مهمان!
به حق ،دیوانه ای ؟
کلک میزنی به ما مثل شیطان !.....
با آن نگاه مرموزت سست میکنی ایمان
دیوانه ام نکن ، مست میشوم
ای جااااااااان
گویا دوست داری فریاد بزنم که خواهمت
پس چرا؟
یک بارنگاه عشوه گرانه ای میکنی به نگاه ما !
بار دیگر لبت گاز میگیری به روی ما
جانِ من تو هم دیوانه تشریف داری عین ما
بالاخر وقتش می رسد بوسه زنم بر آن طاق کسرا ، گونه شما !
*******************************************
سپاس از حضور خوشرنگ شما عزیزان بر قلم کم رنگ من !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.