با آغاز لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان :
شعر سالهای قبل که به مناسبت قهرمانی تیم محبوبمان در
سال 89 سروده شده را بار دیگر تقدیم میکنم :
تقدیم به تیم همیشه قهرمان :
غرور انگیز ِ گفتن ، از سپاهان
ز عزم و رزم ِ مردان ِ سپاهان
چه با غیرت ، تعصب ، میخروشند
چه کاری کرده ، کارستان ، سپاهان
اگر "ساکت "بوَد ساکت ، به وَقـتَـش
بگیرد ، حقّ ِ مردان ِ سپاهان
"بصیرت" سرپرست ِ تیم گاهی
بوَد همچون سخنگو در سپاهان
بِـنازم "قلعه نوعی "را که امسال
نموده ، قهرمان ، تیم سپاهان
بـوَد "زاغی نژاد"و "قنبری" هم
مرّبی های دلسوز ِ سپاهان
اجین شد تیم ،با نام ِ "محرّم "
که او اسطوره ای شد در سپاهان
بـوَد ، دروازه بان ِ تیم ِ ملی
درون ِ سنگر ِ تیم سپاهان
تو بنگر، "بنگر" و آنسو ، "عقیلی"
که با " سیّـد "چو ،سدّنـد ،در سپاهان
"یانوش"هم ،نوش ِجان فرموده گاهی
گـز و بِـریان و سوهان ، در سپاهان
به "خسروحیدری" نازیم و گوییم :
که با این گل ، گلستان شد سپاهان
"تـوره " طوری ، تو فکر ِ توپ ُ توره
که کرده ، "هت تریک ها "در سپاهان
به "جعفر پور" و "پاپی" می توان گفت
دو تعویض ِ طلایی ، در سپاهان
ولی افسوس این "نقش جهان"هست
غمی جانکاه ، بر قلب ِ سپاهان
خوشا جای زمین ِ "ذوب آهن "
کند "نقش جهان" ، بازی ، سپاهان
بکن "شاهنگیان" تقدیر ِ آن کس
که باشد بی ریا ، یار ِ سپاهان
اصفهان - زمستان 89