يکشنبه ۲۷ آبان
های های ِ تمناهای دلتنگ شعری از محراب همتی(پرواز)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۳۹۱۵۰
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر محراب همتی(پرواز)
آخرین اشعار ناب محراب همتی(پرواز)
|
های های ِ تمناهای دلتنگ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
سجاده ایی
دلتنگ
آغشته به
مزه ی بی چیزی و
خاک ِ خستگی ِ
سفر ِ سرگشتگی
آمیخته با
تمناهای رنگارنگ ِ
بارانی
"رگ و پود" ،
سر ریز
از راز ِ
نجواهای
مُهر به سر ِ
خاموش
.
.
.
دست های
روح ِ سفر
خالی از
دانه های دنیا
انباشته از
جرقه های هشیاری
و
جان ِ
پر از
"کَنده شدن"
از
"ناجای ِ ناآباد ِ"
خرابستان
از مجموعه ی :
فراسوی اینجای زندگی «محراب همتی (پرواز)»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.