تمـــــــام غصه هایـــت را بیـــــــــــاور من خریدارم
تمـــــــام ناله هایـــــت را بیـــــــــــاور من خریدارم
نبینم تر شده از اشـــــک آن چشــــــــمان آهویت
نبینم شبنمــــــی بنشــــــسته بر آن غنچه رویت
تمام چــــــرخ گـــــردون را به هم ریـــــزم اگر روزی
ببینم روزگــــــار آورده باشــــــد خــــــــم به ابرویت
ز سودای دو چشم مــــست شهلایت سری دارم
نگـــــاه چون شــــــــــرابــــــت را بیاور من خریدارم
شنیدم من تمام جمــــــعه هایت با تو بی رحمند
شنیدم نالــــــه هایـــــت را تمام شهر می فهمند
شنیدم گوشـــــــه ای از دست غم زانو بغل کردی
شنـــــــیدم آن لبان چون عسل با خنده ها قهرند
من آن گاری به دســـــت پیر کنــــــج جمعه بازارم
تمـــــام جمـــــعه هایـــــت را بیــــاور من خریدارم
بیا یک دم برم بنشـــــین که از عطر تو مدهوشم
بیا یک دم وجــــــــــودت را رهـــا کن کنج آغوشم
بیا با بوســـــــه ای غـــــــــم را ز لبهای تو بردارم
بیا تا گرمی کــــامــــت بســــــوزد جان خاموشم
من آن مست و خراب و می زده در دست خمارم
شراب بوســـــــه هــــــایت را بیاور مــــن خریدارم
منصور یال وردی