يکشنبه ۲۷ آبان
اماتلافی میکنم شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۳۸۹۴۹
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۱۱۰
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
ﻫﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﺩﺕ ﻣﺒﺘﻼ ، ﺍﻣﺎ ﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻫﯽ ﻭﻋﺪﻩ ﭘﺸﺖ ﻭﻋﺪﻫﺎ ، ﺍﻣﺎ ﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻭ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺍﻣﺪﻡ
ﺷﻮﻕ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺪﺍ، ﺍﻣﺎ ﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻫﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ،ﺑﺎﺷﻮﺭ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﻭﻟﯽ
ﮐﺮﺩﯼ ﻣﺮﺍ ﭘﺎ ﺩﺭ ﻫﻮﺍ ﺍﻣﺎﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺯﻧﺠﯿﺮ ﻋﻘﻼﻧﯿﺘﻢ ﺩﺭ ﻗﺎﺏ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﺷﮑﺴﺖ
ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻧﺎ ﺑﺠﺎ ، ﺍﻣﺎﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺍﺯﮐﻮﭼﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﻣﺘﻦ ﺷﻌﺮﻫﺮ ﺷﺒﻢ
ﻫﺮ ﭼﻨﺪﻫﺴﺘﯽ، ﺑﯽ ﺣﯿﺎ ، ﺍﻣﺎﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺭﻓﺘﯽ ﮐﻨﻮﻥ ﺍﺯﭘﯿﺶ ﻣﻦ، ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻫﻤﺪﻡ ﺷﺪﯼ
ﺩﯾﺪﻡ ﺧﻄﺎ، ﭘﺸﺖ ﺧﻄﺎ، ﺍﻣﺎ ﺗﻼﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﻭﯾﺰﺍﻥ ﺷﺪﻡ، ﺍﺯ ﻃﺎﻕ ﺍﺑﺮﻭﯾﺖ ﻧﺮﻭ
ﺭﻓﺘﯽ ﺷﺒﯽ ﭘﺮ ﻣﺎﺟﺮﺍ ، ﺍﻣﺎ ﺗﻼﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.