جمعه ۲ آذر
به امید همان نگاه شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ۱۷:۱۲ شماره ثبت ۳۸۸۵۷
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
شاهد یک شب تباه ، منم
بی نصیب از حضور ماه،منم
ایل ما راحتی نمی بیند
زاده ی در میان راه ،منم
بار سختی همه به دوشم بود
به چه جرمی ؟ چرا سیاه منم
دانه ی عزتم نمی روید
تا گرفتار برگ کاه منم
زیر این آسمان وهم آ لود
خسته از این همه گناه منم
مانده ام در میان این همه درد
قصه ی دود و اشک و آه، منم
روی این سر زمین بی رونق
رقص باروت را گواه ، منم
می رسد دست انتقام کسی
گر چه امروز بی پناه منم
اینکه می سوزم و نمی سوزم
به امید ِهمان نگاه ، منم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.