يکشنبه ۲۷ آبان
خورشید شعری از محمد جهانگیری
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۳۸۸
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب محمد جهانگیری
|
عکس تو دردفتر نقاشی آن دخترکی ست که به اوزان خوش آهنگ زمان می رقصید وهم آواز پرندگان صبحی می خواند: این همان خورشیداست که بر اوقات بدآهنگ زمان می تابد ************** دیده ای نیست که فریاد کند بشتابید ، سحر نزدیک است خواب!... بسی سنگین است لاجرم در بکشید پرده بررو خورشید زردیش رو به سیاهی بنهاد لحضاتی دیگر آسمان تاریک است ************************ ومن این می دانم که اگر تیره شوی آسمان می میرد چشم ها روشنی دیدنشان بی تو درخواب فرو می ماند آنچه می ماند باز آسمانیست سیاه مردمانی درخواب...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.