جمعه ۲ آذر
کسی نمیداند شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۲۰ شماره ثبت ۳۸۷۸۰
بازدید : ۴۱۸ | نظرات : ۷۳
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺗﻮ ﺭﻭﺡ ﺳﺒﺰ ﺑﻬﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺑﻬﺎﺭ ﺷﻬﺮ ﻭﺩﯾﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﺑﻪ ﺍﺧﺮ ﺍﺳﻔﻨﺪ
ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﻟﺤﻈﻪ ﺷﻤﺎﺭﯼ٬ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﻋﻄﺮ ﻧﺴﯿﻤﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ
ﻧﻤﺎﺩﺻﺒﺮ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭ ﻗﻬﻮﻩ ﯼ ﭼﺸﻤﺖ ﺑﻪ ﺷﺎﻋﺮﺍﻥ ﮔﻔﺘﻢ
ﺗﻮ ﺍﺻﻞ ﺍﯾﻞ ﻭﺗﺒﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﻏﺰﻝ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺭﯾﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺗﻘﺪﯾﻤﺖ
ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﻋﺎﻃﻔﻪ ﺩﺍﺭﯼ، ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ
ﺯﻫﺮﺍﺿﯿﺎﯾﯽ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.