سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        ( با دلبرخود حالی داشتیم ! )

        شعری از

        محمدکدخدائی

        از دفتر عرفان نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ۰۳:۰۰ شماره ثبت ۳۸۷۰۰
          بازدید : ۵۹۶   |    نظرات : ۳۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        دوش با دلبر خویش
        حالی داشتیم !
        شرابی بود وسوز وسازی
        دل کبابی داشتیم !
        زندگی در منِ سوخته دل
        سوخته بود !
        یار ، چشمانِ قشنگش را
        بمن دوخته بود !
        گفت :
        هرچه میخواهی زمن
        حا لت دهم !
        بوسه میخواهی ، شرابی یا کبابی
        هرچه میخواهی بگو
        حالت دهم !
        با چشمانی پراز اشک وسرشک ،
        گفتمش
        نومید و درمانده شدم ...
        ای ساقیا !
        زین همه اندوه و خشم و کینه ها
        نفرت و دشمنی اندر سینه ها
        خوش لقا !
        خسته شدم
        مرغ پا بسته شدم !
        یاریم ده دامنم را بر کشم !
        زاین خراب آباد به سویت پر کشم
        گفتش ای عاشق !
        همین لحظه
        زمن بیشتر زپیشت
        کام بگیر !
        باسکوتت !
        تو زبان در کام بگیر
        در همین دم تو بمیر !
        پس ز پس ...
        هر چه که میخواهی ؛
        زمن بیشتر بگیر !
        شعر عرفان و اعتراض
        محمد کدخدایی
         
        شعر عرفان و اعتراض
        محمد کدخدایی
         
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0