جمعه ۲ آذر
امید وصال شعری از محمد علی نعمتی (حقیر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ شماره ثبت ۳۸۵۱۴
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۱۲۸
|
دفاتر شعر محمد علی نعمتی (حقیر)
آخرین اشعار ناب محمد علی نعمتی (حقیر)
|
به نام خدا
چه دنیایی بود اقیانوس نگاهت
و چه جاری سیلاب اشکانت
به هرجا که باورت کمرنگ شود گریزانم
خورشید من
بتاب تا سرمای زمانه مرا نخشکاند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ممنون از حضورتان
شاد باشید.