يکشنبه ۲۷ آبان
هیچ نفهمید شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۳۸۴۹۹
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۹۰
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
افسوس که از حاشیه هاهیچ نفهمید
از حاشیه در نشریه هاهیچ نفهمید
پس لرزه مهرش که به احساس دلم زد
از زلزله در ثانیه ها هیچ نفهمید
شاعر که شدم در پس هرشعرنشستم
از لحن خوش قافیه ها هیچ نفهمید
دانشکده را غرق تماشای خودش کرد
انگار که از سهمیه ها هیچ نفهمید
استادغمش بودم و صدبار نگاهش
از مبلغ این شهریه ها هیچ نفهمید
در تلخی صدخاطره باقهوه ی قاجار
ازنام خوش زندیه ها هیچ نفهمید
در حوزه عرفان شب و روزش سپری شد
از فلسفه در علمیه ها هیچ نفهمید
سرراست ترین حاشیه در متن غزل بود
افسوس که از حاشیه ها هیچ نفهمید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.