دلتنگی ام را با خودت ببر
پیراهنم بدون پیراهنت, تاب دلتنگی ندارد.
****************************************
دیروز حادثه ای رخ داد
امروز یک سبد سیب با طعم عشق, مهمان منی
*************************************
تو را آرام ورق میزنم
به پایانت که می اندیشم
از نو آغازت می کنم
***********************************
نابینا شده ام
دیر زمانی ست که پلکم را به دری که رفته ای دوخته ام
***********************************************
در من که میرقصی ظهر تابستان میشوم
اتاق پر شده از تابستان تو
**************************************
هم کلاسی ام بود
بعدها فهمیدم "م" حرفهایش تو بودی!
**********************************************************
از لیست مخاطبین گوشی حذفت کرده ام
تک تک پیام هایت را هم
حتی پیام هایی که بوی تو میدادند
فقط مانده ام با دلم چه کنم
دلم امکانات ندارد
چه رسد به گزینه ی حذف...
*******************************************
بیا النگ و دولنگ باشیم!
النگ و دولنگ که باشیم
قهرهایمان خیلی زود
با یک اخم و دو دهان کجی
به آغوش می انجامد
******************************
دلم را به دریا زدم
به امید آنکه تو شنا کردن میدانی
اما فریبکارانه سوار بر قایقی
مرا در دریای غمت رها کردی
تا غرق شوم...
*********************************************************
او کسی را میخواهد
تو او را میخواهی
من تو را میخواهم
و کسی هم مرا
من از این چرخه ی بی رحم زمانه
دلگیرم
شبی از شبها
از همین گردش بی رحم زمانه
می میرم...