دوشنبه ۲۸ آبان
امامِ مجتبی(ع) شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ۱۶:۲۴ شماره ثبت ۳۸۳۴۴
بازدید : ۴۰۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
جلوه گرشددرجهــــــانرویِنکــویِمجتبی
غرق درعطــرِسَمَن دنیــــــــــا،زِبویِ مجتبی
درسخاوتیکجهـــانیریزهخوارِمکتبش
کیشَوَدپیدادگرچونخُلقوخویِمجتبی
نامِزیبایشحَسَن،کـرداروگفتــارشحَسَن
محوشدرنگینکمــاندرحُسنِرویِمجتبی
شاهِ یکتــــــایِ کَرَم،میـــــــــــراث دارِمـرتضی
وعـده گاهِ طالبـانِ جــــــود،کـــــــویِ مجتبی
گَرقـدم جـــــایِ قـدم هایش گــذاری،آیداو
نیستحاجتتاکُنیتو،جستجـویِمجتبی
راه ورفتـارش بُوَدسَرمنـــــزلِمقصـــــــودِما
چشمِدلهاخیرههمــواره،بهســویِمجتبی
افتخـــــــــارم هست تاجـان رافــدایِ اوکنم
هستیِحـــــــامیگِرِهخورده،بهمویِمجتبی
روزهدارمازگنــــــــــاهومعصیت،ازظلمِخلق
تاشَـوَدافــــــــــطارم ازآبِ سبـــــــــویِ مجتبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.