جمعه ۲ آذر
یک بارهم بدباش شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر خیزران نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۳۸۳۰۹
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۱۰۷
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
ابرسفید کوچکی
بد نیست ،
پادرهوای آسمان آبی ات باشد
آتش بگیرد
گاهی اقیانوس
سنگی بیندازدبه دامن
کوه ،
گل ،خاروخس
آزارگرباشد.
خوب همیشه !
خوب غمگینم !
گاهی کمی بدباش
گای بزن بر طبل بیعاری
گاهی گذرکن از کنارعشق
یک بارهم ،من باش
جای شما و ما
پل بودی ،این که جای خودماندی
محض خدا
یک بارهم ،سد باش !
شیرینی بیش از حدت،
ترش است
یک بارتلخی کن
یک بارهم ،گس باش
گاهی ملس بودن ،نمی دانی
چه اعجازی است ؟
درارتباط ساده ی انسان
باخوبی ات ،تا آسمان رفتی *
هرجابخواهی می روی
با بد !
یک بارهم بدباش.
_________________
مریم شجاعی - حوالی همین خوبیهابه قول جارچی
______________________________
* منظوراشاره به کتاب (زنان خوب به آسمان می روندو زنا ن بد به همه جا ).
البته دراین کتاب زنان خوب منظورافراادساده لوح است
و زنان بدزنان هوشمند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.