کند رانندگی چون دلبر بنده
شود از کار او مبهوت بیننده
نه تنها چهر ه و اندام او زیباست
بسی خلاق و با هوش و خردمنده
همین که می نشیند پشت ماشینش
همیشه اولین کا رش کمر بنده
قوانین را رعایت می کند طفلک
ولی رانندگی اش یک کمی گنده
دوتا ما شین ببیند در خیا بانی
کند گم دست و پایش گرچه می خنده
ز روی بوق دستش بر نمی دارد
نگوید نیمه شب یا ساعت چنده
فلاشر می زند روشن کند کولر
کجا پیدا شود این ما ه تا بنده
بخواهد تا کمی سرعت بگیرد او
به جبر و زور ،از جا می کند دنده
مرتب صافکا ری می برد ماشین
شده از دست دلبر بیمه شرمنده
چراغ چپ کند روشن بپیچد راست
بپیچی هر طر ف راه تو می بنده
مرتب می دهد هر کس به او فحشی
ولی دلبر به جای فحش می خنده
چنان اخمی کند تا می زنم لبخند
نداند پاسخ لبخند ، لبخنده
اگر با من کمی بهتر شود روزی
کنم ثابت که او بی مثل وما ننده
هزاران فوت و فن یا دش دهم طوری
که در رالی شود اول در اینده
بمالم گیر بکسش یک کمی روغن
که دنده جا رود بی زور راننده
خودش تمرین کند باید کنا ر من
بگیرد بین دستش دسته ی دنده
در این احو ا ل زنگی زد به او شخصی
بگوید در جوا بش رست من بنده
ولی دلبر اگر هم پاسخش را داد
چه عیبی دارد او خیلی هنر منده
شرایط را برایش اس ا مس کردم
جواب امد که او راضی و خرسنده
همین آمد کنا رم ، تازه فهمیدم
که او خیلی به وصلت آرزد منده