جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسین زینلی گوهری(مکنون)
آخرین اشعار ناب حسین زینلی گوهری(مکنون)
|
برای گفتنت غزل آتش به جانم میزنی!
من باتو فاش گفته ام تهمت به آنم میزنی؟
من با تو حالی خوش کنم چرخی درون خود زنم
این حال افسون دیده ای ٬ظّن و گمانم میزنی؟
دیدی که جانم سوخت وخاکسترم را باد بُرد
آتش نشانم دیدی و آ تشفشانم میزنی!
با گفتن راز دلم در قالب و جانت غزل
آرامشی می یافتم سنگ فغانم میزنی!
تنهاترین شاعر منم شاید انیسم می شدی
با اینکه عاشق بودمت تیر از کمانم میزنی!
رفتم غزل دیگر میا من عابری دیوانه ام
با اینکه قهرم باز هم طعنه به خوانم میزنی؟
این خوان درویشی من طعم نمک دارد بِچش
شاید نمک گیری غزل پای عنانم میزنی!
باشی نباشی سوختم این سوختن آرامش است
برای گفتنت غزل آتش به جانم میزنی!
مکنون...تنها...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.