يکشنبه ۴ آذر
اسیر شعری از زهرا سمیعی کوتنایی
از دفتر چشمه ی عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ ۰۵:۰۱ شماره ثبت ۳۷۸۲
بازدید : ۱۱۳۸ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر زهرا سمیعی کوتنایی
آخرین اشعار ناب زهرا سمیعی کوتنایی
|
قسمتهایی از در د دلم با امام رضا(ع)
به تیغم درکش وکامم روا کن
از آن غمزه نصیب چشم ما کن
من امشب از خودم بیگانه هستم
تو قلبم را به نورت باصفا کن
به میخم در کش ونومید ناساز
دلم یک لحظه بی امید ناساز
بدین شوری که افکندی به قلبم
خدارا لحظه ای تردید ناساز
مطیعم راغبم افسار با توست
یک امشب فرصت دیدار با توست
مکن از آن نگاهت بی نصیبم
که زهرا بر در ودیوار با توست
امیدوارم زیارت دوستان دادا و طوفان عزیز نیز قبول باشد حاجات روا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.