پنجشنبه ۲۴ آبان
شاید... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۳۷۸۰۶
بازدید : ۱۰۲۲ | نظرات : ۸۷
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
اندوه کویری به جگر داشته..... شاید
هر کوزه که دستی به کمر داشته.....شاید
خاکی که هوس کرده شود کوزه ی آبی
از طعم لبان تو خبر داشته....شاید
طوفان چو نسیمی ست که عاشق شد و شب ها
از کوچه ی معشوقه گذر داشته......شاید
"ای سیب"....سرت بر سر این " شانه " گواهی ست
یک روز همین " سرو " " ثمر " داشته.....شاید
چون "آتش " طغیان شده با " اشک کبابی "
" اشکم " به " دل دوست " اثر داشته......شاید
تیغ م نزن ا ی عشق....نگاهی که نشانی
تهمینه به بازوی پسر داشته....... شاید
سروی که چو من خم شده در جنگل گیسو
یک شاخه ی هم دست تبر داشته.... شاید
¡
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.