سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شهـــــــــــر خاموشان ...

        شعری از

        بهناز رستمي ( شهپر )

        از دفتر شهپر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۵:۰۲ شماره ثبت ۳۷۵۹۱
          بازدید : ۶۶۸   |    نظرات : ۲۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهناز رستمي ( شهپر )

        صدای ارسالی شاعر:
        آسمان را وسعتِ بالــــــــندگـــــی ام , هیـــــچ نیست
        صخره را هــــم طـاقتِ طوفند گـــــی ام , هیچ نیست
        هر چه کردم , هر چه بودم , هر چه را خواهم نوشت
        کس چه می داند در این , کوشند گــــی ام هیچ نیست
        کـــو به کــــو , شهرِ دلانِ مست را , طــــــی کرده ام
        لیک , کس را تـــابِ این , شورند گـــی ام هیچ نیست
        خسته ام تـــا عمـــقِ شب , از اوج دل هایِ ســـــــــیاه
        شب دلان را طــــاقتِ تابـــند گـــــــی ام , هیچ نیست
        هیچم و در هر کجایِ شــــــــهرِ هیچستانِ دووووووور
        مُلکِ دل , ویران شد و , سازند گـــی ام , هیچ نیست
        عشق هــــم , با بوسه گاهِ کـــرکسان , هــــــم خانه شد
        در میانِ گــــرگــم و , درند گـــــــــی ام , هیچ نیست
        فصلِ یخبندانِ شـــــهرِ عاطفه , طـــــوفانـــــــــی است
        شمسِ مولانای ام و , سوزند گــــــــی ام , هیچ نیست
        عشق هــــم عــــمری است , در قـــلعه , اسیرِ دیو شد
        دلبرم امـــــا دگر , رقصند گــــــــــی ام , هیچ نیست
        در کــــویرِ سینه ها , صـــــدها سراب آمــــــــــد پدید
        ابرِ پر بــــــارم ولــــــی , بارند گـــی ام , هیچ نیست
        عمرِ خــــود , در بندِ بیرون و , درون در بندِ پـــــوچ
        حاصلی از عمر , جز , شرمند گــــی ام , هیچ نیست
        شهرِ خاموشان , چه می داند که شمــــــعِ عشق چیست
        پیله را هم تابِ این , بالند گـــــــــــــی ام , هیچ نیست
        ... شهپـــــر _________________________________
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0