بازنسیــمِ سحــراینجـــاوزیـد
بارِدگــرنیمه یِ شعبان رسید
عمــرفناگشتــه برایِ کسـی
گــرگُلی ازباغِ هــدایت نچیـد
چـــون شده میلادِ گُلِ اولیــا
قلبِ تشیــع همــگی پُرامید
نورِامیداستوسِرشکِ سرور
قطره یِاشکیکهزِدیـدهچکید
بیش دعـــابهــرِظهــورم کنید
صاحبِعصراستهمهبشنوید
تـابه ابـدشـــاکرِآن درگهیــــم
خـــــالقِ یکتـــاکه تورابرگــزید
منتظـرِمهــدوی وشیـعه باش
تاکه شــوی نزدِخــداروسپیـد
جـان ومرادِهمه یِ عاشقــان
شاه تـوئی،حامیِ شاعرمرید
کیبرسدصـوتِرسایتبگوش
تابدهی بهــرِهمــه این نـوید
آمده مهدی همه آمـاده باش
دشمن بیچارهبه کُنجیخزید
شاه توئیباعظمتچونعلی
پیشِشمـامن رهیِ زرخــرید
لایقِ دستِ تـوبُوَدذوالفقــــار
ضربتِتوبرسَرِدشمن،شـدید
تابزنی ریشه یِ بیــدادوظلم
بهـــــرِچنین روزتـــوراآفـــــرید
نورِرُخَتچونکه بهدنیـــادمیــد
شمس ازاینواقعه شدناپـدید
حضـــرتِحقباقلمصنـع خـــود
مـاهِ همه عالمیــان راکشــید