دوشنبه ۲۸ آبان
نیمهٔ شعبان شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۳۷۴۶۱
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
مژده بده،نیمهیِ شعبانرسید
روشنیِ چشمِ ضعیفان رسید
روزِ ولادتِ امـــــامِ زمــــان
بویِ گلِنرگسو ریحـانرسید
باد مبــارک به همه ، مسلمیـن
جانِجهان،منجیِ انسانرسید
بازشــده غنچه و شـاداب ، گُل
چهچهِ بلبل به گلستـان رسید
غرقِ مسرّت ، همهیِ مؤمنان
عشقِ همه ، مردمِ ایرانرسید
گفت که جشنِ گُلوبلبل شده
قاصدکِخـوشخبر الآنرسید
قلبِ همه ، منتظـران پُر شَعَف
سَروقَد ومصلحِ دوران رسید
جنّ و مَلِک شـــاد زِ میـــلادِ او
جـانِ همه ، عـالَمِ امکان رسید
شمس،خجل شد زِفروغِکَمَش
پرتوی از جلوهیِ یزدان رسید
دستِ خـــدا بارِ دگـر شد عیـان
شِبهِ نبی ، معنیِ قــرآن رسید
کاش بیــاید ، به همین روزها
طاقتِحامیکه،به پایانرسید
صاحبِ این عصر وزمانه ، بیا
موسمِ دیــدارِتو ، جانان رسید
جملهیِمنوقتِظهورتزِشوق
کارِجهان ، نیک بهسامانرسید
جمعِ خــلائق ، همه ، آمـاده اند
گاهِ وفــاداریِ پیمــان رسـید
دردِ فــراغت همه یِ مشـکلم
کاش بگویم که به درمانرسید
مثلِکویراستدلم،خشکِخشک
شُکر ، که هنگامهیِ باران رسید
گـر چه نیَم لایقِ امضــایِ تو
مـــوعدِ تأئیدی ، ایمـــان رسـید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.