يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حجت اله یعقوبی(سکوت)
آخرین اشعار ناب حجت اله یعقوبی(سکوت)
|
گفته ها
زود از سر می پرند
گفتنی ها
ناگفتنی ست!
در این میانه
ما
آونگ دم بلند سکوتیم
تا ... فریاد
*
آغوش گشوده ایم
صلیب وار
به روی تیغ و تیر
و کلاغ پیر
مترسکمان پندارد
از سکوت مرگبار...
درودها بر همه ی بزرگوارانم که به من دیگرگونه دیدن، شنیدن، و گفتن را ، آموختند...
"همه ی آموزگارانم !"
...و بر این کمترین ببخشایید که در توانم نبوده و نیست تا به پاسِ بودن یکایک شما مهربانانم، آنگونه که شایسته است ، به سروده ای هر چند کوچک، "کوچک تر از گلوی پرنده" ، آوازی برآرم ، که در میان شما تنها "سکوتم"،... و دانش آنم هم نیست که دیدگاهی ارزشمند پای سروده های سراسر دریافتِ پاکِ زیبایی نگاهتان به یادگار بنویسم
سپاس بی کران ، و پوزشم را بپذیرید:، نبودن هایم را...
شاگرد و برادر کوچک همه ی شما
با مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.