سبک سرود ولادت امام زمان (عج)
دل هواییه نگاره ،داره بارون می باره ، میریزه از سما فقط ستاره
جون من فدای دلبر ، گذشته کارم از سر ، میشم قربونیه گلهای حیدر
ای خدای عشق ، همه دار و نداره دل مجنونی
ای گل نرگس ، بیا که بی تو این دل شده زندونی
(مهدی زهرا ، مدد مولا ، مدد مولا )
شاه عالمین شمایی ،دارم چه شور و حالی ، شب تولد حضرت ساقی
می بده که مستم امشب ، شده ذکر روی لب ، شده عشق تو هم دینم و مذهب
ماه عالم تاب ، تویی برای زخم دل ما مرهم
یوسف زهرا ، بیا که شیعه بی تو شده پر از غم
(مهدی زهرا ، مدد مولا ، مدد مولا )
ای پناه بی پناهان ، تویی نفسیر قرآن ، بیا یوسف گمگشته به کنعان
بی تو دل میشه پر از غم ، تو ای شاه معظم ، فدای تو همه عالم و آدم
نیمه ی شعبان ، میگیرم حاجت دلم و از آقا
اربعین امسال ، میریم دسته جمعی به سمت کربلا
(مهدی زهرا ، مدد مولا ، مدد مولا )
برای دریافت سبک این سرود به نشانی زیر مراجعه نمایید.
http://uplod.ir/jcrgb1oyoihv/sorod_emamzaman.mp3.htm